Onze servicedesk: persoonlijk, oplossingsgericht & snel!

De servicedesk van Bovertis staat paraat om al uw vragen zo snel en goed mogelijk te beantwoorden. Of het nu gaat om een praktische vraag over het gebruik van de kassa, het opstellen van een promotie of een vraag met betrekking tot de hardware...

U kunt altijd bij ons terecht!

Blijkt het dat een vraag telefonisch niet valt op te lossen? Dan komen we gewoon naar u toe.
Onder het motto: "Voorkomen is beter dan genezen", hechten we bij Bovertis veel waarde aan preventie. Zo komen wij minimaal twee keer per jaar bij u langs voor het onderhoud van uw Bovertis kassasysteem.

Op deze manier weet u zeker dat we er alles aan doen om er voor te zorgen dat uw kassasysteem optimaal functioneert en u zich kunt richten op verkopen! Wilt u meer weten over onze Resolut producten en/of onze verschillende onderhoudspakketten? Maak dan nu een afspraak voor een persoonlijk gesprek en/of een demonstratie en wij ontvangen u graag!

 

Maak direct een afspraak


Neem contact op met onze helpdesk

Indien u een vraag heeft aan onze helpdesk, kunt u ons een e-mail sturen. Graag geven wij u zo spoedig en volledig mogelijk antwoord op uw vraag. Bovertis probeert helpdesk vragen binnen een werkdag te beantwoorden. Spoedvragen kunt u beter telefonisch stellen.

Voordat u een e-mail gaat versturen, raden wij u aan om eerst het veelgestelde vragen overzicht te raadplegen. Is het antwoord op uw vraag hier niet te vinden, stelt u dan uw vraag via een e-mail.

Klanten